torsdag den 21. marts 2013

Bare lidt længere pause...

For en måneds tid siden købte jeg det lækreste Liebe-krus til mig selv. I samme ombæring købte jeg også et krus magen til, til en dejlig veninde i anledning af hendes 25 års fødselsdag og jeg har derfor ikke kunne vise kruset frem før nu.


Jeg er vild med Liebe keramik generelt, men denne tekst "lidt længere pause" kunne jeg virkelig ikke stå for. Samtidig støtter man Foreningen for Danske DøvBlinde (FDDB). Koppen er desværre midlertidigt udsolgt fra deres webshop.
Jeg mangler i den grad ikke kaffekrus, da jeg har en efterhånden temmelig stor samling af Royal Copenhagens termokrus, men dette krus fra Liebe kan jo også bruges til andre ting, der også kan nydes i en (lidt længere) pause. F.eks. slik eller grøntsagstænger... (Tænker egentlig bare slik, men det med grøntsagerne lød lidt bedre)

Jeg bliver altid i godt humør af at åbne skuffen med de farverige krus fra Royal Copenhagen

Opdatering 4/4-13: Jeg har faktisk serveret grøntsagsstænger i Liebekruset nu! Se bare... Lidt sund er man vel :) Jeg serverede dem som tilbehør til en omgang kødboller i bedste Disney-stil.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...