torsdag den 7. februar 2013

Nye puder til sofaen

Jeg har, siden vi købte sofaen i 2011, gået og tænkt, at NU skulle jeg altså også snart få anskaffet nogle puder til den. Men tiden går og, jeg synes det er svært at finde de helt rigtige, fordi sofaen er knaldende rød og der er hvidt/gråt mønstret tapet på væggen bagved.

Billedet er lidt mørkt, fordi det er taget her til aften. 
Tapetets mønster tæt på (igen lidt mørkt pga. manglende lys)
Nu har jeg taget mig sammen og fundet et forslag. Jeg tænker, at jeg vil holde mig til lidt neutrale farver (sofaen er jo et statement i sig selv), så er gået efter hvid, sort og grå. Regner med at holde mig til fire puder (og ja, de to sorte er ens)

Når jeg nu kigger på collagen, så synes jeg, at puden med fuglene ikke har samme hvide farve som den stribede, men det er nok svært at se, før man har dem i hånden.
Hvad siger I? Skal jeg trykke "videre til kassen" eller "tøm kurven"?

Pudebetrækkene er fra H&M's Home-afdeling på nettet og koster ikke så meget:
Sort pude 50x50 cm 39,95 kr.
Fuglepude 50x50 cm 69,95 kr.
Grå/hvid stribet 50x50 cm 39,95 kr.

Men, det er så uden en inderpude som fyld. En inderpude af dun i 50x50 cm. koster 69,95 kr. pr. stk. hos H&M, mens en lignende pude, i samme mål og også med dunfyld, kun koster 30 kr. i IKEA! Så, hvis jeg ender med de ovenstående betræk, så skal jeg vist en tur i IKEA...  (også selvom besparelsen på de 160 kr. nok ryger, fordi der kommer andre varer i vognen...)

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...