tirsdag den 5. februar 2013

Madplan uge 6

Det kører for os, det med at lave (og overholde) madplaner, så her er endnu en:

Madplan uge 6:

Mandag: Rugbrødsmadder (Jeg skal i fitness og til spejder)
Onsdag: Kyllingeburger med grønt, avocado og kartoffelbåde 
Fredag: Pizza med grøn salat (Kartoffelpizza til mig og pølse, skinke, ananas til manden)
Lørdag: Rester fra fredag (Jeg skal på spejdertur)
Søndag: Risengrød

En masse lækre klassikere, da herren i huset syntes, at vi spiste lige lovlig sundt og "spændende". Så tilbage til nogle gode gamle kendinge i denne uge, så han kan blive glad igen.
Desuden har jeg købt ind til, at jeg kan lave lækre fastelavnsboller med creme engang i løbet af ugen. Mums!
Denne gang blev det ikke nær så billigt at handle, da vi manglede mange basisting og der var gode tilbud på ting til fryseren (f.eks. rugbrød og revet ost)
Vi handlede i Rema1000 både mandag og tirsdag for i alt  520 kr. Det er til alle måltider/mellemmåltider hele ugen og ting som opvasketabs er med i prisen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...