mandag den 21. januar 2013

Nyhed fra Kähler

Som jeg tidligere har vist her på bloggen er katten og jeg begge vilde med Kähler. Samlingen består indtil videre af to Omaggio vaser, en Mano kop og som nyeste skud en karaffel med trælåg fra Omaggio Køkken serien. Alt sammen er gaver jeg har fået, og jeg er vild med, at farverne er så forskellige.


Men nu er jeg blevet forelsket i noget mere fra Kähler! Ja, det måtte jo ske. De har lige lanceret en ny serie; NO. med husnumre i keramik. De er SÅ flotte og et 5-tal i grå er nu officielt tilføjet min ønskeseddel. Men både de gule og hvide er nu også flotte... måske kan jeg også pynte med dem i reolen, i vindueskarmen, på væggen i stuen..?? Mmm... Jeg er In Lååååve...
De kommer først i handlen til maj, men så er der jo endnu en grund til at glæde sig til sommer!

Se mere om serien her






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...