torsdag den 31. januar 2013

Man har vel lov at være heldig!


I december vandt jeg en julekonkurrence på IKEA's facebook-side. Jeg fik en sms om, at jeg havde vundet og at min præmie kunne afhentes i min IKEA. Juhuu! Jeg fik den først hentet i går (kunne hentes indtil 31. januar... så var man i sidste øjeblik IGEN)

Præmien er en bog, der har den skønne titel:
Til hverdag og fest - En bog om kunsten at elske alle ugens dage



Det er en rigtig lækker bog med flotte billeder af hverdagens borddækning og 25 sider med opskrifter. Bogen er hurtig kigget igennem og opskrifterne er ikke vildt spændende eller inspirerende. Jeg har ikke fundet noget jeg bare MÅ lave og bogen har allerede fået en plads mellem de andre bøger i reolen.
Der hørte også en stak fine postkort med nogle af bogens flotte billeder med.
Men alt i alt en rigtig fin præmie, og for mig som ALDRIG vinder noget er det en super fed følelse at afhente en præmie og den søde IKEA-medarbejder siger: "Tillykke, hvor er du heldig!".
 Bogen kan også købes i IKEA til 39 kr., hvis man har lyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...