fredag den 18. januar 2013

Endnu et pandebånd

Endnu et fint strikket og flettet pandebånd fra Stof og Stils gratis opskrift er færdigt. Det er strikket i sort 100 % uld på pind 7. Jeg havde et nøgle sort uldgarn som passede til pinden, så jeg har ikke strikket med dobbelt garn,som der står i opskriften.
Det er en super nem opskrift, der kan strikkes mens man ser fjernsyn eller kaffe-sludrer med en veninde og det tager ikke mere end 2 aftener at blive færdig med de tre strimler. Monteringen kan være lidt tricky, men jeg markerer bare enderne af de tre strimler med hver deres farve garn og så er det ingen sag, at få strimlerne til at passe sammen med deres egen ende.
Flot er det og mon ikke, jeg snart finder nogle, at forære det til? Vejret er i hvert lige til hue eller pandebånd...

Jeg har også gjort et fund (synes jeg selv) da jeg var i Netto forleden. De havde de skønneste strikkepinde i plast i alle mulige fine farver til kun 10 kr. pr. par! Jamen er de ikke flotte? Om ikke andet, så kommer de da til at pynte i strikkekurven ved siden af sofaen. Må se at få testet dem en af dagene og se, om de er til at strikke med....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...