fredag den 25. januar 2013

Veninde-eftermiddag

Efter lang tids savn er min veninde endelig kommet ud af eksamensboblen og jeg har glædet mig sådan til at se hende!
Vi mødtes i går eftermiddags (efter arbejde for mit vedkommende) på Baresso og hyggede med en kop te og en kop kaffe.
Bagefter vadede vi Odenses gågade tynd for at finde en gave til en fælles venindes 25 års fødselsdag i weekenden. Vi endte med at lave en kurv med to egentlige gaver, en masse kanelstænger, kanelknækbrød og kanelgifler. Håber hun bliver glad.

Klokken var blevet mange og vi skyndte os at handle til et længe ventet projekt - hjemmelavet sushi. Vi var sultne og tålmodigheden blev sat på prøve, men vi fik lavet et stort fad med lækker sushi med rejer, laks, forårsløg, flødeost, avocado og agurk. Mums!


1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...