fredag den 14. december 2012

Julehygge

I går havde jeg gode spejdervenner på besøg til gløgg og æbleskiver. Formålet var egentlig primært at få planlagt spejderiet et par måneder frem (hvilket lykkedes fremragende), men alle tænker jo bedre i hyggelige juleomgivelser og med julebag og varm rødvin (eller jeg gør i hvert fald!)
Vi hyggede os rigtig meget og ingen af gæsterne havde lyst til at komme ud til cyklerne og den kolde tur hjemad.
 Jeg serverede lækkert julebag, som jeg bagte tidligere i december sammen med en god veninde. Brunkager, honningkager og pebernødder. Hele fadet blev ryddet og begejstringen var stor. Så opskrifterne skal helt sikkert gentagee næste år!
 Julestemning ved hoveddøren
Bordopdækningen med juletræet i baggrunden. Den perfekte ramme for julehygge.

2 kommentarer:

  1. Lyder som om I hyggede Jer - og din kager er jo gode :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...