torsdag den 6. december 2012

6. december 2012


I dag skal jeg til Alphabeat-koncert på Magasinet i Odense.
De ved, hvordan man starter en fest, og selv på en kedelig, frostkold, mørk decembertorsdag er jeg sikker på, at der kommer gang i den på Magasinet.
Deres nye cd har kørt på repeat herhjemme, for at jeg kunne blive klar til at synge med på de nye numre. Nu håber jeg, at jeg har øvet nok.
Vi starter hyggen med at spise på en cafe, Herren i huset skal også med. Han er ligeså vild med Alphabeat, som jeg er. Endelig noget vi kan være enige om ;)
Jeg er kommet godt i gang med julegaverne, både de købte og de hjemmelavede. Jeg elsker at finde på og glæder mig meget til at se, hvordan de bliver modtaget. Mere om de hjemmelavede gaver senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...